perjantai 12. helmikuuta 2010

Laiskamato vaivaa

Nimittäin nukkekoteilun osalta, mutta muuten olen ahertanut sukututkimuksen kimpussa. Siitähän olen toisessa blogissa messunnut vähintään kerran päivässä. Mutta kun ensi viikolla saan käteeni sen hankkeen väliraportin eli tekemäni valokuvakirjan ja kaikki levällään olevat lippuset ja lappuset mapitettua, niin eiköhän taas kämpän kalustuskin jatku.

Tässä nukkistauolla olen ihmetellyt uskomattoman käteviä alan harrastajia. Miten ihmeellä teidän sormenne taipuvat pikkuriikkisten sormikkaiden kutomiseen tai leivosten väkertämiseen? Minä en edes kokeile edes omaan käpälääni sopivan sormikkaan neulomista.

3 kommenttia:

  1. välillä voi nukkiksesta pitää vähän taukoakin, tauon aikana kummallisesti tulee uusia ideoita ja tuohon sukututkimukseen kyllä uppoutuu välillä niin että ei tiedä kuusta eikä maasta mitään.mitähän muuten tarkoittaa rippikirjassa oleva piirretty sydän nimen kohdalla joku päivä törmäsin sellaiseen ja ajattelin sen tarkoittavan kihlausta, no voi olla että olin totaalisen väärässä :-)

    VastaaPoista
  2. Yritin kuumeisesti miettiä, missä olen nähnyt selityksen, mutta ei auennut. Toivottavasti joku tietää ja kertoo!

    VastaaPoista