perjantai 12. heinäkuuta 2013

Uutta puhtia

Olen saanut uutta puhtia kahdeltakin suunnalta. Kun viime postauksessa olin kuin maani - tai ainakin rintamamiestaloni - myynyt, niin apu olikin lähellä. En tosin ole vielä ehtinyt käyttää tarjottua apua hyväkseni, kun tuli tämä silmätippasouvvi, josta olen puhisssut toisessa blogissani. En siis vielä hyppinyt talon päällä enkä kantanut sitä roskikseenkaan.

Olen pitkään havitellut 1:12 -kokoista taloa ja katsellut Gepeton Aurinkoisten kuvia lähes päivittäin. Niinhän siinä kävi, että talo Aurinkoinen II oli pakko tilata. Toimitus oli uskomattoman ripeä, hyvä että "muste tilauksessa ehti kuivua", kun talopaketti jo oli Matkahuollossa.


Tämä on ihana! Pakkohan se oli heti koekasata ja ruveta miettimään talon sisältöä. Aloitankin tarinan kehräämisen heti omalla sivullaan. Tämä liittyy Sohvin ja Jallen tarinaan, mutta avaan oman sivun Majatalolle. Se tästä on tulossa.

3 kommenttia:

  1. Onpa mukava päästä seuraamaan tätä. Odotan kovasti Majatalon valmistusta ja Sohvin ja Jallen tarinaa.

    VastaaPoista
  2. Oi ihana, odotan myös kovasti tämän tarinan kehkeytymistä. Edellien "tarina" vietiin käsistä, kun tätini kävi kylässä - joten en ennättänyt kuin alkumetrit :-D - hän hullaantui myös pelkästä selauksesta.

    VastaaPoista
  3. Voi ihanaa, löytyi taas yksi Aurinkoinen !! : ) Itsellänikin on kyseinen talo. Tosin itse olen hyvin hitaasti edennyt sen sisustamisessa. Pikku hiljaa hyvää tulee !

    VastaaPoista